#01 - Informacje v0.1 - Systemy, Ekipa, Mechanika, Lokalizacja
Rozpoczęty przez Hazes


Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


22 postów w tym wątku
Hazes
Lider projektu


Lider projektu
Administrator

410
213 postów 44 wątków Dołączył: Jun 2017
07-05-2017, 09:37 PM -
#1
[Obrazek: logo.png]

Cześć! Nadszedł czas by podzielić się z wami pracą którą wykonywaliśmy z myślą o stworzeniu najlepszego polskiego serwera dla alternatywnego multiplayera Grand Theft Auto V jakim jest GT-MP. Witam was w imieniu całej ekipy District Roleplay na forum, które będzie spełniało bardzo ważną rolę w życiu kreowanych przez was postaci. To właśnie tutaj dowiecie się o nadchodzących zmianach i aktualizacjach oraz panujących na serwerze zasadach. 

Forum będzie służyło również do znalezienia pracy, organizacji lub frakcji rządowej dla naszej postaci a nawet stworzenia własnych biznesów oraz organizacji przestępczych na serwerze po uprzednim napisaniu szczegółowej aplikacji opisującej dane przedsiębiorstwo. Przede wszystkim naszym celem jest stworzenie społeczności z którą będziecie tworzyć niezapomniane akcje role-play.



   
Nasza drużyna składa się z doświadczonych developerów pracujących nad projektem dla czystej przyjemności w swoim wolnym czasie, mających na celu stworzenie najlepszego serwera roleplay do gry Grand Theft Auto V, otwartych na propozycje zmian i sugestie dotyczące serwera. Wizja naszego serwera to również wasza wizja. Oto skład naszej ekipy wraz z ich kluczowymi zadaniami:

Developerzy:
➢ Hazes - założyciel, programowanie po stronie serwera oraz klienta, 
integracja forum z serwerem, nadzór członków drużyny

Administracja:
➢ TWIST3R0S - pomysłodawca, nadzór członków drużyny, zarząd supportu, nadzór jakości rozgrywki
Vector - bezpieczeństwo forum i jego zawartości, integracja forum z serwerem, nadzór jakości rozgrywki

GameMasterzy:
Lowlieee - gamemaster, interiory serwera

Support:
Letho - wsparcie serwera, rozwiązywanie sporów


   
Konta globalne i postacie:
Na każdego użytkownika przypada jedno konto globalne. Używa on go do zalogowania się zarówno na forum, w panelu gracza (www.district-rp.pl), jak i na serwerze. Tworzenie multikont jest surowo zabronione. Użytkownik może posiadać niezliczoną ilość postaci ale nie mogą one być ze sobą w żaden sposób powiązane, nie dotyczy to sytuacji w której wspominamy uśmiercone już postacie.

Forum / panel serwera:
Nasze forum działa na silniku MyBB i jest ono połączone ze stroną główną na której znajdziecie wszystkie informacje dotyczące waszych postaci. Panel gracza został stworzony jako osobna strona ponieważ przewidujemy zmianę silnika forum w przyszłości, jeśli oczywiście będzie taka potrzeba.
Wszystkie panele użytkownika, grup oraz przeglądy statystyk znajdziecie logując się na stronie www.district-rp.pl podając takie same dane jak na forum.

Na forum użytkownicy mogą się zapoznać, kreować swoje biznesy i organizacje, aplikować o prace lub stanowisko we frakcji rządowej, przeglądać co robi społeczność w wolnym czasie, zarządzać panelami grup jak i również zapoznać się z prawami miast zależnych od aktualnego rządu.



   
System postaci:

System postaci to jeden z wielu stworzonych dla was systemów, mających na celu urozmaicenie rozgrywki i zmotywowanie was do zarabiania gotówki. Najważniejszym jego zadaniem jest nadanie unikalności kreowanym przez was postaciom i pokazanie ich reszcie społeczności dokładnie tak jak tego chcecie. Każdy gracz może mieć niezliczoną ilość postaci na swoim koncie, w żaden sposób one na siebie nie wpływają, pomijając kary globalne nadawane przez administratorów/gamemasterów.

   

Dzięki temu systemowi możecie nadawać unikalny wygląd twarzy swojej postaci. Zmieniać detale takie jak długość nosa czy wgłębienie policzków i wiele innych! Możecie nadawać swoim postaciom wybrany kolor skóry, kolor oczu, styl i kolor włosów oraz brwi a nawet make-up oraz tatuaże. Nie jesteście zmuszeni używać skomplikowanego i czasochłonnego kreatora postaci jak w przypadku GTA:Online, wszystkie cechy twarzy postaci można zmienić używając odpowiednich suwaków i opcji menu.

W system postaci wliczony jest również system ubrań, który nada waszym postaciom własnego charakteru i pokaże innym wasz stan portfela. Ubrania nie będą występowały jako przedmioty, a więc będą unikalne i dostępne tylko dla tych postaci dla których je zakupicie. Ceny ubrań będą korygowane przez "Menedżera Ekonomii" zależnie od częstotliwości zakupu i serwerowego trendu.


System pojazdów:

   

System pojazdów to jeden z systemów przy którym zdało nam się spędzić najwięcej czasu. Zadbaliśmy o to żeby wszelka funkcjonalność zwrócona ze strony serwera jak najlepiej odwzorowywała sytuacje, na które natknęlibyście się w prawdziwym życiu podróżując pojazdem mechanicznym. Zadbaliśmy również o najmniejsze detale, od interakcji ze światłami oraz drzwiami pojazdu, przez prawidłowe przeliczanie spalania paliwa, po zapisywanie uszkodzenia każdej części pojazdu w bazie danych i odebranie graczom kontroli w przypadku oderwania kół pojazdu od ziemi lub dachowania.
System uwzględnia również pojazdy służbowe które gracz może wypożyczyć w celu wykonania poszczególnych zleceń i prac.

   

Aby być uprawnionym do prowadzenia pojazdu mechanicznego trzeba posiadać licencję z odpowiednią kategorią przypisaną do danego pojazdu. Aktualnie możliwe licencje do uzyskania to kat. A, kat. B, kat. C, oraz kat. C+E. Aby podejść do egzaminu na prawo jazdy gracz musi udać się do jednego z urzędów miasta i posiadać przy sobie wystarczającą ilość gotówki na rozpoczęcie egzaminu dla danej kategorii. Po ukończeniu egzaminu gracz wejdzie w posiadanie przedmiotu w postaci prawa jazdy, który będzie zawierał wszelkie informacje dotyczące jego licencji i uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych. Ponadto, informacje o uprawnieniach do prowadzenia będą zapisywane w bazie danych miasta, więc jeśli gracz zostanie złapany przez funkcjonariusza policji bez możliwości okazania prawa jazdy dostanie jedynie mandat za brak posiadania dokumentu upoważniającego go do przemieszczania się daną klasą pojazdu.

   

Gracz może posiadać niezliczoną ilość pojazdów na każdej postaci którą stworzy. Jedyny limit jaki serwer nałoży na graczy to limitacja zespawnowanych pojazdów do 5 na postać. Ten limit może zostać podniesiony po oficjalnych beta testach. Został on zastosowany w wypadku kiedy gracz korzystałby z wielu postaci w ciągu jednego dnia i posiadał wiele zespawnowanych pojazdów na raz. Serwer posiada system "czyszczenia" nieużywanych pojazdów, który zwyczajnie despawnuje pojazdy, które nie były używane od więcej niż 10 godzin. Zdecydowaliśmy się jednak na takie rozwiązanie w trosce o wygodę przemieszczania się po serwerze pojazdem mechanicznym. Pojazdy nieużywane są niezniszczalne, więc nie musicie się martwić o to że inny gracz zniszczy wam samochód kiedy pójdziecie kupić pączka do sklepu lub wyjdziecie z serwera.

   

Paliwo jest pobierane z każdego uruchomionego pojazdu na serwerze. Spalanie zależne jest od klasy, przejechanego dystansu, akceleracji, stanu i przebiegu pojazdu. Nie zapomnijcie więc wyłączyć silnika przed wyjściem z serwera. W przypadku niecelowego wyjścia z serwera podczas jazdy (timeout'u), silnik waszego pojazdu zostanie wyłączony a pojazd zostanie zabezpieczony przed zniszczeniami. Naprawa pojazdu który został kompletnie zniszczony przez wybuch lub zatopienie kilkukrotnie przewyższy wartość nowego pojazdu, nie mniej jednak gracze z sentymentem do swoich maszyn będą mogli cieszyć się ich długowiecznością w zamian za ogromne ceny i czas oczekiwania na ukończenie naprawy. Gracz może również oddać zniszczony pojazd na złomowisko.

   

Każda klasa pojazdu ma również własne pojemności baku, co w niedalekiej przyszłości zostanie zastąpione indywidualnymi pojemnościami dla każdego modelu pojazdu. Łącząc system spalania oraz pojemności byliśmy w stanie zbudować stabilny system poboru paliwa wpływający w ogromnym stopniu na ekonomię serwera. Postać z niskim dochodem nie będzie mogła sobie pozwolić na utrzymanie wysokiej klasy pojazdu ze względu na nieopłacalne koszta ubezpieczenia, paliwa oraz części i naprawy. Postać z wysokim dochodem natomiast nie będzie mogła dorobić się na biedniejszych, korzystając z możliwości kupna pojazdów po cenie na którą będzie im pozwalał ich majątek. 

   

Tankowanie paliwa odbywa się w bardzo prosty sposób. Gracz musi podjechać do dystrybutora, zgasić silnik, wyjść z pojazdu i używając menu interakcji kliknąć na pojazd i wybrać opcję "Tankuj". W tym momencie pojawi się licznik dystrybutora pokazujący ilość i koszt zatankowanego paliwa. Aby lać paliwo do pojazdu wystarczy że gracz przytrzyma spację. W wypadku kiedy gracz nie ma przy sobie wystarczającej ilości gotówki dystrybutor nie zatankuje paliwa.


System przedmiotów:

System przedmiotów to jeden z najbardziej uniwersalnych systemów na serwerze. Jest on połączony z wieloma innymi systemami i w wielkim stopniu zastępuje użycie komend tekstowych. Interfejs ekwipunku ubrany jest w przejrzystą i intuicyjną szatę graficzną a każdy przedmiot na serwerze ma swój odpowiednik grafiki w wysokiej rozdzielczości, który wyświetlany jest przy jego opisie.

   

Gracz może dowolnie wyrzucać przedmioty na ziemię lub podnosić w celu umieszczenia ich w ekwipunku za pomocą kliknięcia na przedmiot i wybrania z menu opcji "wyrzuć" lub "podnieś", ponadto gracz może również przeciągnąć i upuścić wybrany przedmiot z ekwipunku lub otoczenia do wybranego miejsca. System przedmiotów nie jest bezpośrednio powiązany z bazą danych, komunikuje się z nią tylko podczas zapisu, dlatego możecie cieszyć się płynnością i małym opóźnieniem z jego strony.

   

Część z możliwości wykonania interakcji przez gracza będzie zależało od tego czy posiada on wymagany przedmiot czy nie, na przykład podczas otwierania drzwi nieruchomości lub pojazdu. Inną jego zaletą jest możliwość bezpośredniej interakcji przedmiotem na otoczenie, czyli na przykład tankowanie kanistra na stacji paliw bezpośrednio z poziomu interfejsu ekwipunku. Gracz będzie również posiadał możliwość trzymania dowolnego przedmiotu w dłoni i używania go do wykonania wszelkich innych, możliwych interakcji.


System interakcji:

System interakcji został stworzony po to, aby zastąpić użycie komend tekstowych w celu minimalizacji potrzeby pisania. Gracz po przyciśnięciu odpowiedniego przycisku będzie mógł najechać kursorem na drugiego gracza, pojazd lub obiekt i otworzyć menu dzięki któremu będzie mógł dokonać na nim różnych interakcji, np. w przypadku interakcji z innym graczem można przekazać mu wyznaczoną ilość gotówki lub otworzyć okno handlowe w celu wymiany przedmiotów.

   

Wybór opcji w menu interakcji będzie zależał od uprawnień gracza i możliwości nadanych mu przez jego pracę, biznes, organizację lub frakcję. Mechanik będzie w ten sposób analizował i naprawiał samochody, policjant skuwał i prowadził podejrzanych, medyk analizował stan pacjenta, wykonywał zabiegi itd. 

Wiele z opcji będzie zależało również od poziomu umiejętności postaci dla interakcji którą chcemy wykonać. Dla przykładu, początkujący medyk nie będzie mógł od razu operować pacjenta, a niedoświadczony policjant nie zawsze znajdzie nielegalne substancje podczas przeszukania, co sprawi że awansowanie niedoświadczonych w swoim zawodzie postaci na wyższe stanowiska okaże się dla pracodawców i liderów grup nieopłacalne, a graczy z postaciami nie będzie wiązał jedynie majątek i przegrane godziny, a doświadczenie i umiejętności zdobyte podczas gry, które będą wyróżniały ich postać.

Postaramy się aby gracz musiał jak najmniej pisać na klawiaturze w celu wykonania skryptowej akcji role-play i skupił się bardziej na tworzeniu własnych opisów i wyników zdarzeń. Do systemu interakcji zalicza się również system ofert, który wyświetla graczowi ofertę innego gracza w przyjaznym dla użytkownika interfejsie. Kiedy gracz otrzyma ofertę, wyświetli się mu okno z zapytaniem czy akceptuję ofertę dla danej usługi, od danego gracza za ustaloną ilość gotówki.


System interiorów:

System interiorów jest dość prosty. Każdy gracz może mieć niezliczoną ilość interiorów, lub też nieruchomości. Każda z tych nieruchomości może mieć jednego właściciela i wielu mieszkańców. Rachunki za nieruchomości takie jak prąd, woda oraz podatek ustalane są według ich wartości rynkowej i pobierane są z konta właściciela raz na dzień.

   

Każdy właściciel nieruchomości może sprzedać lub wynająć swoją nieruchomość i ustalić płatność w ratach lub przyjąć gotówkę / przelew na miejscu. Wszelkie metody płatności są bezpieczne, gracz zawsze otrzyma swoje pieniądze nawet w przypadku śmierci postaci (więcej informacji w "Menedżer ekonomii").
Pracodawcy i liderzy grup będą mogli udostępnić swoje nieruchomości pracownikom i członkom frakcji lub organizacji, w tym wypadku dostęp do nieruchomości będą mieli tylko upoważnieni członkowie grupy, którym lider nada taki przywilej w panelu zarządzania.


System prac:

Nasz rozbudowany system prac nie pozwoli Ci się nudzić! Każdy z graczy będzie miał możliwość podjęcia się jednej dodatkowej pracy, który umożliwi mu urząd. Każda praca będzie miała również odpowiadające jej umiejętności, które gracz będzie rozbudowywał wykonując zlecenia. System prac na sam początek da wam następujące możliwości wyboru: mechanik, kurier, śmieciarz, transport ciężki, konwojent, pracownik urzędu, rolnik, usługi miastowe.

   

Na wynagrodzenie z każdej pracy będzie wpływał przede wszystkim czas, który gracz musi na nią poświęcić, dystans który musi przebyć, trudność wykonywanego zlecenia oraz umiejętność odpowiadająca danemu zawodowi. W niektórych przypadkach jak na przykład praca mechanika, umiejętność będzie wpływała na czas naprawy pojazdu. Każda z prac będzie zwiększała poszczególne przypisane do niej poziomy umiejętności dodając przekalkulowane doświadczenie.


Menedżer ekonomii:

Menedżer ekonomii to dość rozbudowany system ekonomiczny serwera, który bardziej zarządza jego ekonomią poza oczami gracza niż bezpośrednio się z nim spotyka, nie mniej jednak jego działanie znacząco wpływa na zachowanie stabilności ekonomicznej i jest wart opisania.

Menedżer ekonomii ma za zadanie kalkulację dochodów i wydatków miasta a również graczy oraz legalnych biznesów na rzecz tzw. "pompowanej ekonomii", tak aby dostosować koszta zleceń, produktów, usług, podatków oraz rachunków bez ingerencji administracji. Na przykład, w momencie kiedy na serwerze zbyt mało rolników uprawia ziemię lub dostawy nie są dowożone przez kurierów i transport ciężki, cena żywności w skryptowych sklepach oraz cena zamówień żywności dla biznesów rośnie. Oczywiście nie jest to wzrost uniemożliwiający biznesowi działanie na rynku, ponieważ kupno żywności i tak będzie zawsze bardziej opłacalne w biznesie zarządzanym przez gracza niż w sklepie skryptowym, czyli należącym do miasta.

   

Gracz może płacić na serwerze głównie gotówką. Bezpośrednio z konta możemy płacić przy transakcjach takich jak np. kupno online lub przelew na inne konto. Menedżer ekonomii odpowiedzialny jest również za pobieranie od graczy rachunków, rat, oraz rat z umów zawieranych z innymi graczami. Dlatego sprzedając komuś część naszego majątku nawet na raty, możemy być pewni że gotówka do nas trafi nawet w przypadku śmierci gracza, który miał nam ją oddać. Płatności ratalne, pożyczki i lokaty dostępne są dopiero od momentu założenia konta w banku.

Menedżer sam pobiera rachunki z konta bankowego w ustalonych odstępach czasu. Jeżeli na którymś koncie skończy się saldo, ustalona kwota nadal będzie pobierana i płacona z pieniędzy miasta, ale gracz zostanie wpisany na listę dłużników a na jego koncie za ujemną kwotę będą rosły odsetki. W przypadku niepłacenia rat lub śmierci gracza który był winien miastu pieniądze, urząd może zająć pojazd, przedmiot, a nawet nieruchomość należącą do postaci gracza i wylicytować ją za równowartość nałożonego długu.


System medyczny:

To jest jeden z systemów którym zdecydowanie możemy się pochwalić i w dużej skali wpłynie on na wiele innych systemów poprawiając realizm rozgrywki. Kluczowym zadaniem systemu medycznego jest rejestracja otrzymywanych obrażeń i wymuszanie na graczu zachowań im odpowiadającym. System na przykład rejestruje stany poszczególnych części naszego ciała i sprawdza czy bylibyśmy ich w stanie używać. Czyli jeśli zostaniemy na przykład postrzeleni w nogę przez funkcjonariusza policji, zaczniemy kuleć lub upadać, co utrudni nam ucieczkę aż do czasu wyjęcia kuli przez osobę posiadającą odpowiednia umiejętność, w przypadku postrzału w rękę będziemy mieli utrudnione celowanie, po mocnym uderzeniu w głowę możemy spodziewać się wstrząśnienia mózgu i zaburzeń wizji.

   

Status poszczególnych części ciała postaci oraz jej stan będzie widoczny dla gracza w ekwipunku, dokładność wyświetlanego stanu zdrowia postaci będzie zależała od umiejętności "Medyk", którą zwiększyć będą mogły wszelkie postacie nie tylko te powiązane z medycyną. Postaci z małym doświadczeniem w zakresie umiejętności medyka niewiele uda się wywnioskować z analizowanych ran i chorób, a podjęcie się bardziej skomplikowanych operacji lub zabiegów będzie ciągnęło za sobą poważne skutki takie jak czasowy bezwład kończyn, wcześniej wspomniane zaburzenia wizji a nawet śpiączkę, w której gracz będzie zmuszony spędzić określony czas na serwerze. Tylko poważne operacje możliwe do wykonania na stole operacyjnym będą prowadziły do śpiączki, więc nie musicie się martwić że inny gracz specjalnie przedłuży wam czas celowo nieudanym zabiegiem.

   

W celu usunięcia poważniejszych obrażeń, postać musi zostać zbadana przez drugiego gracza a następnie poddana zabiegowi z użyciem odpowiednich przedmiotów. Zabiegi oraz operacje zależnie od trudności ich wykonania będą trwały od kilku minut do maksymalnie jednej godziny. 


Lokalizacja:

   

Postanowiliśmy umiejscowić serwer w Paleto Bay, ponieważ jest to mała, łatwa do zarządzania na początek mieścina, która bez problemu pomieści początkową ilość graczy i postaci. Ponadto wasze postacie będą mogły zadomowić się również w Grapeseed, Sandy Shores i na północnym-zachodzie Los Santos (Chumash, Banham Canyon i Richman Glen). Przewidujemy w późniejszym czasie poszerzenie granic serwera na całą mapę San Andreas. 

   

Nie zmienia to jednak faktu że gracze znajdą zajęcie w każdym zakątku mapy. Do Los Santos będzie można się wybrać z wielu powodów, na przykład kupno ekskluzywnego pojazdu, praca transportu ciężkiego, zlecenie kurierskie albo czyszczenie ulic miasta jako śmieciarz. Znajdziecie tam również działające banki oraz sklepy.


MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE / KOMUNIKATORY:

Większość ważnych informacji dotyczących serwera znajdziesz na forum, jednak jeśli chcesz być informowany o wszystkim na bieżąco, możesz śledzić nasze konta na portalach takich jak Facebook czy Youtube, oraz na komunikatorze z którego korzystamy - Discord.


Pozdrawiamy!
Ekipa District Roleplay.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-13-2018, 11:40 PM przez Hazes.
Cytuj Polubień: 9
[Obrazek: sygnatura_hazes.jpg]
GameDev
Original


Original

6
30 postów 1 wątków Dołączył: Jul 2017
08-14-2017, 04:47 PM -
#2
[Obrazek: 0d41808f60af8871fa122b3b0f37ab1b.gif]

Zdziwiony Zdziwiony Zdziwiony Zdziwiony Huh Huh

TERAZ TO ROZJEBALIŚCIE SYSTEM
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-14-2017, 04:48 PM przez GameDev.
Cytuj Polubień: 0
Jedno z moich najlepszych rozszerzeń do gier na Androida:
Letho
Original


Original

3
23 postów 1 wątków Dołączył: Jul 2017
08-14-2017, 05:38 PM -
#3
No tu kolega wyżej mi ukradł gifa..
W tak krótkim odstępie czasu tyle pracy, to jest osiągnięcie.
Wszystko w dobrą stronę, dzięki za poświęcenie!
Cytuj Polubień: 0
Vector
Użytkownik


Original

13
43 postów 5 wątków Dołączył: Jul 2017
08-14-2017, 05:42 PM -
#4
(08-14-2017, 05:38 PM)Letho napisał(a): No tu kolega wyżej mi ukradł gifa..
W tak krótkim odstępie czasu tyle pracy, to jest osiągnięcie.
Wszystko w dobrą stronę, dzięki za poświęcenie!

Ja też się nie spodziewałam szczerze, że będzie tego aż tyle.   Duch
Podoba mi się.
Cytuj Polubień: 0
[Obrazek: vector_sign.png]
Hazes
Lider projektu


Lider projektu
Administrator

410
213 postów 44 wątków Dołączył: Jun 2017
08-14-2017, 05:46 PM -
#5
Wątek wymaga jeszcze aktualizacji, Śmiech poza tym nie zmieścił mi się tutaj opis systemów pracy. Będzie w innym wątku.
A tak patrząc  Rolleyes to faktycznie, dość sprawnie poszło.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-14-2017, 05:46 PM przez Hazes.
Cytuj Polubień: 0
[Obrazek: sygnatura_hazes.jpg]
GameDev
Original


Original

6
30 postów 1 wątków Dołączył: Jul 2017
08-14-2017, 05:48 PM -
#6
(08-14-2017, 05:46 PM)Hazes napisał(a): Wątek wymaga jeszcze aktualizacji, Śmiech poza tym nie zmieścił mi się tutaj opis systemów pracy. Będzie w innym wątku.
A tak patrząc  Rolleyes to faktycznie, dość sprawnie poszło.

Czekam z niecierpliwością! Uśmiech Możecie już coś powiedzieć o beta testach? Jak wygląda ukończenie serwera?
Cytuj Polubień: 0
Jedno z moich najlepszych rozszerzeń do gier na Androida:
Hood
Original


Original

6
26 postów 2 wątków Dołączył: Aug 2017
08-14-2017, 06:19 PM -
#7
Yo!
Bardzo ciekawa zapowiedź, na pewno zagram.
Ponawiam pytanie kolegi wyżej.  Rolleyes

//EDIT: Zajebisty jest ten Original Język Kozak wygląda.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-14-2017, 06:20 PM przez Hood.
Cytuj Polubień: 0
[Obrazek: sygn.gif]
Hazes
Lider projektu


Lider projektu
Administrator

410
213 postów 44 wątków Dołączył: Jun 2017
08-14-2017, 06:35 PM -
#8
(08-14-2017, 05:48 PM)GameDev napisał(a): Czekam z niecierpliwością! Uśmiech Możecie już coś powiedzieć o beta testach? Jak wygląda ukończenie serwera?


Serwer jest w dość wczesnej fazie, ale jego uniwersalność pozwala nam na rozbudowywanie go bez większego wysiłku.
Tworzenie tras dla transportu ciężkiego czy miejsc spawnu śmieci dla śmieciarza to zaledwie kilka sekund, to samo dotyczy się przedmiotów, interiorów, drzwi, obiektów, pojazdów i wszelkich innych jednostek. Połączenie serwera z WWW już jest ustanowione, więc wszystko powinno iść dalej jak po maśle. Uśmiech

Więc czego nam brakuje:
  • System dostosowywania ciała do ubrań postaci,
  • System biznesów i organizacji,
  • System telefonów komórkowych i komputerów,
  • Edytor obiektów in-game,
  • Panele postaci i grup na stronie WWW,

To w sumie wszystko, choć mogłem coś pominąć. Kiedy ukończymy wszystko z tej listy będziemy mogli przystąpić do otwartych beta testów. Szacuję czas na około miesiąc, dwa. Pamiętajmy też że GTA:Network nadal jest rozwijane i pomimo stabilnej wersji na drodze mogą pojawić się opóźnienia.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-14-2017, 09:07 PM przez Hazes.
Cytuj Polubień: 0
[Obrazek: sygnatura_hazes.jpg]
GameDev
Original


Original

6
30 postów 1 wątków Dołączył: Jul 2017
08-14-2017, 06:58 PM -
#9
Super! Więc to już za rogiem. Życzę owocnej pracy i czekam.  Uśmiech
Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-14-2017, 06:58 PM przez GameDev.
Cytuj Polubień: 0
Jedno z moich najlepszych rozszerzeń do gier na Androida:
Hood
Original


Original

6
26 postów 2 wątków Dołączył: Aug 2017
08-14-2017, 07:36 PM -
#10
I to rozumiem!!

[Obrazek: Do_04e635_1157516.gif]
Cytuj Polubień: 0
[Obrazek: sygn.gif]
Hazes
Lider projektu


Lider projektu
Administrator

410
213 postów 44 wątków Dołączył: Jun 2017
08-17-2017, 02:48 AM -
#11
Dla ciekawych systemu kar na serwerze. Jedna jest wyjątkowo ciekawa.  Diabeł

Cytuj Polubień: 1
[Obrazek: sygnatura_hazes.jpg]
Hood
Original


Original

6
26 postów 2 wątków Dołączył: Aug 2017
08-17-2017, 05:12 PM -
#12
Haha! Będą młotki z nieba spadać.  Śmiech
Cytuj Polubień: 0
[Obrazek: sygn.gif]


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości